blashbob

sluta blogga?

Publicerad 2011-12-18 14:33:53 i Life style,

Skulle ut och springa, men när jag kom ut så märkte jag att det var galet halt ute så det vart mest en raskpromenad. Var bara ute i ca 20-25 minuter för fick ont i njurarna igen, så sjukt störande att dom alltid ska börja göra ont när man minst behöver det.. Försökte gå lite till men tillslut gick det itne längre så började gå hemåt. Anyway, jag har blivit rejält motiverad nu till att börja träna! Behöver inte tvinga mig själv till att gå ut och gå/springa/träna. Känns riktigt skönt fakiskt att ha kommit igång igen. Speciellt nu när jag inte rider längre.

Har dock tappat lite motivation på blogg fronten så funderar på att sluta blogga. Hatar layouten, skriver skitdåligt och orkar sällan uppdatera? hmm

Haha så söt!


Kommentarer

Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

Publicerad 2011-12-18 22:43:06

fin blogg! :D allt bra?

Postat av: Tova ♥

Publicerad 2011-12-19 10:58:30

Ta en bloggpaus på några veckor om du känner att du har tröttnat lite, försök hitta en ny design osv osv. Då, efter några veckor, brukar blogglusten komma tillbaka sakta men säkert. Ett litet tips :33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela