blashbob

Skolan

Publicerad 2011-12-08 12:59:25 i Life style,

Sitter i skolan hos min favorit Britt! Haha, ska sitta hos henne varje torsdag i 3½ timme och sen ev. på tisdag morgonar kl 8 (om jag orkar upp dvs..) och jobba upp alla ämnen jag ligger efter i. Har också plockat bort 3 ämenen så jag kan fokusera på de viktigaste ämnena. Tyska, Idrott och Historia är nu borta. Idrotten tog jag endast bort bara för att jag inte klarar av att ha idrott med andra. Har inte haft idrott i skolan sen 5 år tillbaka.
Anledningen till det är att jag inte klarar av att veta att folk ser min kropp dallra runt på golvet, usch nej mår illa av att bara tänka på det.
Går ju på Zumba nu en gång i veckan på gymmet och det tycker jag är jobbigt nog, trots att det inte ens är folk jag känner där (utom några stycken) men jag försöker jobba bort det där. Det går väl lite sådär.. Igår på zumban ville jag bara gå hem men jag tvingade mig själv att stanna kvar och försöka skratta bort allt istället. Så jag klarade av en timme att skämma ut mig själv ;)

Anyway, Jag har suttit hos Britt nu i ca 3 timmar och jag har jobbat ikapp 3 ämnen, det känns bra och en del av en tyngd har lyfts från mina axlar. 

 

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-12-09 13:27:07

Kolla in våran nystartade hästblogg!

3 ridskoleryttare som satsar allt, kolla in ;)

Släng gärna in några kommentarer :D



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela