blashbob

Like an fairytale

Publicerad 2011-12-04 16:24:48 i Life style,

Det var som en saga, vi gick ut i en enorm hage med gräs, jag gick iväg med dig en bit och sen stannade jag och klappade dig och berättade hur mycket jag älskade dig. Sen släppte jag dig och du sprang iväg..
Den bilden när du springer iväg från mig för alltid har fastnat i mitt huvud..

Min fina fina tjej..
Tårarna bara rinner av saknad efter dig..

Men jag vet, du kommer få det så jävla bra där borta. Du såg så himla lycklig ut när du fick springa iväg i en stor gräshage med nya kompisar. Du kommer bli otroligt älskad av C och jag vet
att du kommer må bra.
Men jag kan inte låta bli att tänka att jag ändå önskade du vore här, trots att jag vet att du får det mycket bättre där borta..

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-12-05 14:51:44

Fin blogg :)

Besök gärna min.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela