blashbob

JH Collection

Publicerad 2011-12-06 16:01:02 i Utrustning,

Måste ta och hissa detta über snygga ländtäcke.
Det är svårt att hitta snygga ländtäcken som har bra passform, vissa är påtok för långa för att kunna ridas med vilket gör att man inte kommer åt med skänkeln, eller så är dom fula..

Detta täcket är i bävernylon och har en riktigt snygg färg och bra färg kombinationer. Täcket finns på Hööks och kostar 599:-, jag tycker dock att priset är lite väl saftigt och skulle inte köpa täcket själv. Men skulle inte tacka nej till det om jag fick det gratis hehe.




Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-12-09 16:08:25

Det är så himla snyggt! Älskar deras schabrak också, hissade faktiskt dem på min blogg igår :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela