blashbob

Jag är nöjd.

Publicerad 2011-12-07 15:19:08 i Hästar,

Jag är riktigt nöjd med min och Crulles resa faktiskt.
Vi har kommit så långt på dom där två åren vi hade tillsammans. Vi som knappt vågade hoppa över 50 cm kunde hoppa 105cm oxrar i slutet, och vi som inte ens kunde ha ett normalt dressyrpass för huvudet var i kina och ryggem var nergrävd i sanden, till att kunna rida på LA nivå för både tränare och hemma på banan.

Jag har lärt mig fruktansvärt mycket på den här tiden, och Crulle har lärt sig sjukt mycket. Hon är nöjd nu när hon får gå som skogsmulle och dressyrpass lite då och då, få gå i en enorm hage med hästkompisar och bra underlag (slippa all denna jävla leran). Jag vet med 100% säkerhet att hon mår som en prinsessa där borta, och jag kan inte vara annat än glad för hennes skull.



But always know, always know, always know
That I love you so
I love you so

Goodbye, brown eyes
Goodbye my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela