blashbob

Hard work work

Publicerad 2011-12-30 15:47:28 i Life style,

wäh idag har jag massor att göra men har knappt gjort något.
Har varit i stan och hämtat ut p-piller och fixat en lins och synundersökning.
Nu är det, färga håret, fixa ögonbrynen, tvätta stallsaker, fixa ridstövlarna, städa och fixa kläderna inför imorn kvar, måste försöka träna lite också. Har inte tränat på typ en vecka och lite till nu. Men det är julhelg och man får ta det lugnt då ;)


Jätte gammal bild på Luna.
Saknar fotandet. Ska lätt köpa en systemkamera igen när jag får råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela