blashbob

Frustration

Publicerad 2011-12-22 20:48:39 i Life style,

Jag börjar få lite panik på körkortet. Körningen går bra, förutom backningen. Men det är ju bara att öva på. Teorin däremot går piss-fitt-skit-dåligt. Jag läser och har mig nästan varje dag, men ändå så fattar jag inte ett piss. Jag har testat allt, testat läst lite, gjort något annat en stund, läst lite till, och så har jag testat att sträck läsa, har testat att läsa med en linjal vid raderna, har testat att andra har läst upp för mig, har testat ALLT, men ändå så när jag sen gör instuderingsfrågorna så får jag fel på nästan varje fråga. Som att jag inte ens har öppnat boken..

Jag blir så frustrerad, jag känner mig som ett hopplöst fall, jag känner mig dum i hela jävla huvudet. Att jag inte ens lyckas lära mig lite körkortsteori!? Det är något allvarligt fel på mig, och det gör mig så jävla frustrerad. Jag vill gråta, slåss och slita sönder håret på mig för att jag blir så arg på mig själv.

Sen kommer mormor och klagar på att jag aldrig fixar körkortet och säger att jag inte ens försöker. Jo men TACK. Nej men jag försöker absolut inte, nejnej.


Såhär känns det just nu.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-12-22 22:44:11

teorin ÄR jättesvår.... jag hade också jättesvårt för den. det är många som har det. fråga om du får göra det muntligt istället pga dyslexin. och mormor är bara mormor, suck...

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-22 22:54:51

Hej har du testat att du läser texten högt för dig själv. Brukar funka för dom flesta. Teorin är svår känner flera som fått göra om uppskrivningen flera gånger

Postat av: josefine

Publicerad 2011-12-26 03:10:56

Gör prov på datorn om och om igen istället. Läs om frågorna du får fel på, och gör testen igen.



Trafikskolan TEO använde jag och det hjälpte jättemycket utöver trafikskolans egna prov på datorn. :)



http://thepiratebay.org/torrent/6106896/Trafikskolan.TEO.2011.BILINGUAL-TFTISO

Postat av: josefine

Publicerad 2011-12-26 03:11:55

ps så fnns en länk i den där kommentaren men den syns inte... haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela