blashbob

Break free

Publicerad 2011-12-20 17:12:44 i Life style,

Idag har jag varit på UM och fixat nytt recept för Ppiller. Jag som alltid är sent ute var ju där förra veckan och blev tvungen att få en akut karta och fixa en tid för att få 1års p-piller haha, samma sak varje år..
Sen träffade jag syster och skvallarade lite om allt och ingenting, skönt att få prata ut allt och skratta och förbanna sig över vissa. Bestämmde också att jag åker med till Örebro/karlstad på fredag för att handla lite julklappar (som vanligt, sent ute..) och på lördag ska jag bryta min tradition att vara hemma och ha tråkigt varje julafton kväll genom att gå ut på Nightshift på kvällen!
Varje år har julafton bestått av mat-kalleanka-julklappar-hatråkigt-sova, men nu byter jag bort att ha tråkigt och sova mot Nightshift :D taggggaa!!!


Bara jag som blir sugen på att kolla om The OC serien? hmmm

Kommentarer

Postat av: sandra "piik"

Publicerad 2011-12-20 20:07:35

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela