blashbob

The ugly truth

Publicerad 2011-12-14 23:24:25 i Life style,

Hittade en "blogg utmaning" grej.
Varje dag har jag en lista att följa med inlägg jag ska göra.
Första inlägget är att jag ska säga 5 sanningar om mig själv.

1. Jag är beroende av alla sorters läppbalsam, lypsyl, idomin, vaseline. Jag hatar när mina läppar är torra och skulle göra vad som hellst för att få lite läppbalsam ibland, en gång tog jag t.o.m handkräm på läpparna, det fick jag dock ångra stort då mina läppar kändes jätte skumma i flera dagar efter det haha!



2. Jag har inte varit borta så här länge från ett stall på flera flera flera år, även innan jag hade egen häst var jag i stallet minst en gång i veckan. Jag började rida regelbundet när jag var 9-10 år, så det var ungefär 8-9 år sen jag var borta från stallet såhär länge. (ändå så är det inte ens två veckor sen).

3. När jag var liten älskade jag julen, framför allt julklappar. Jag kunde gå upp mitt i natten och öppna mina paket sen tejpa ihop dom igen för att jag inte orkade hålla mig tills julafton. Nu tycker jag julklappar är jätte jobbigt att få. Jag ger hellre bort julklappar än får egna. Visst det är kul att få presenter, men mest jobbigt. haha!

4. Jag har bröst komplex. Jag fullkomligt hatar mina bröst, jag kan gå och må dåligt över hur fula mina är, kan titta, klämma och bli helt fixerad av mina bröst för att jag önskar dom vore större och snyggare. Jag ska någon gång under mitt liv göra en bröstoperation. Jag kommer dock inte göra med silikon, utan jag kommer ta fett från mina lår och pluppa in i tuttarna. Jag har t.o.m kollat upp vart och hur mycket det kommer kosta. När jag får jobb kommer jag börja spara en liten summa i månaden för att lägga i min "tutt-fond". (ta dock inte detta fel, vill inte ha några Lolo Ferarri/kissie bröst. Utan mer ... snygga, välformade och normala bröst.)


5. Jag älskar vältränade, snygga kvinno-kroppar. Jag blir helt facinerad av snygga tjejer. Jag sitter ju inte och tittar på folk i omklädningsrummen, men när jag ser en fin tjej kropp på bild så kan jag bli så fruktansvärt avundsjuk och kan sitta och tjura för att jag också vill vara sådär snygg.. Jag skulle dock aldrig kunna vara lesbisk, finns inte ens på kartan, men snygga tjejer, mhm! Ansiktet kan vara hur fult som hellst, det bryr jag mig inte om. Men kroppen! Tror jag blir så facinerad av snygga kroppar för att jag själv hatar min egna kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela