blashbob

Bloggutmaning 2

Publicerad 2011-12-15 19:59:16 i Life style,

Idag är utmaningen att skriva tre bra saker med mig själv.

1. Jag tycker att jag är bra på att sminka mig. Vill dock bli mycket bättre och mer kreativare. Blir oftast en mörkare sotning av något slag. Skulle gärna göra fler sminkningar men har inte riktigt vågat mig på det. Har flera paljetter varav en plajett med 88 olika färger så jag har ganska stort urval att välja mellan. Jag läser mycket sminkbloggar där jag får tips om hur man kan göra olika sminkningar så det är på det sättet jag lärt mig allt. Inte för att jag kan mycket, men det lilla jag kan om smink osv har jag lärt mig via bloggar. Oftast av Linda Hallberg.


Väääldigt gammal bild på mig när jag hade löshår, piercingar i hela käften, inget septum och fake ögonbryn.
Men enda bilden jag har där sminket synd någorlunda.


2.
Jag tycker att jag lyckats väldigt bra med att sluta förstöra mina naglar. Förr rev jag ner dom hela tiden och kunde verkligen inte låta dom växa. Jag försökte flera gånger med att sluta men slutade alltid med att när dom växt pytte lite försvann dom igen. Jag älskar långa naglar så en dag bestämde jag mig helt enkelt att jag skulle få fina naglar. Så nu har jag inte rivit ner mina naglar på länge. Har dock brytit av flera naglar men de håller på att växa ut igen utan att jag pillar.

3. Jag tycker att jag är bra på att fotografera. Dock har jag ju ingen kamera nu förutom min Nikon coolpix skit haha. Men när jag väl hade systemkamera och när jag fotade väldigt ofta blev jag oftast nöjd med någon bild i alla fall. På senaste fotade jag tyvärr ingenting utan kameran låg på hyllan så då sålde jag den. Vilket jag ångrar mycket stort idag. När jag får chansen så ska jag köpa en ny systemkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela