blashbob

What are words

Publicerad 2011-08-15 08:59:33 i Life style,

Det var kämpigt att gå upp idag. Vaknade först vid 6 av att Micke skulle upp till jobbet. Sen somnade jag om vid 7 och sen kl 8 ringde min klocka och det var dags för mig att gå upp. Ska träna vid 10.30 idag så måste upp tidigt eftersom jag åker moppe som går ganska segt + att jag måste till konsum först och växla pengar.

Har inte tränat dressyr på jätte länge nu så ska bli kul och se vad Lovisa tycker. Själv tycker jag att hon har blivit mycket finare och bjuder mer.

Funderar på om jag ska ha marinblå, röd eller vit outfit idag. Eller kanske t.o.m grå haha, tuffa beslut! Synd bara att jag inte har några gråa lindor, eller jag har men dom är jätte dåliga och glider ner efter halva ridpasset..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela