blashbob

There is

Publicerad 2011-08-20 12:22:49 i Life style,

Kom ju inte iväg till stallet igår så fick åka med mamma, och då kunde jag inte rida. Känns ju väldigt bra att bara ha ridit en gång på en vecka... Först ville jag inte rida pga såret, men sen när det blev lite bättre så red jag, och då gick det skit, och igår så var allt skit. Bra liksom..

Har fortfarande inte hittat nyckeln. Så vet inte riktigt hur jag ska komma ut till stallet idag.. Om jag får skjuts av någon blir det ju ingen ridning och jag måste rida idag. Får väl cykla till stallet i värsta fall -.- ne men nått sätt måste jag komma ut på..

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2011-08-20 12:34:22

Hej. Du kan åka med mig ut skall ändå till labbsand och måla sen så då hinner du rida om du vill!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela