blashbob

Schnella Cruella

Publicerad 2011-08-01 22:31:40 i Life style,

Från att ingenting har funkat och jag har slängt tyglarna till mamma, gråtit och satt mig i bilen och funderat på om detta verkligen var rätt häst, massor av tjafs och bråk både på uteritter och ridpass i paddocken, att vägra på ett knappt 30 hinder, Att springa ifrån en i hagen, vi som hade noll kemi,
till att hoppa 80 banor och kunna rida LA nivå på träning, till att hon har kommit galopperandes och gnäggandes till en när man ropar på henne i hagen.

Att höra folk ständigt frågandes varför man köpte en värdelös travare.
Min värdelösa travare är världens underbaraste häst. Jag älskar den hästen, hon ska få dö hos mig. Hon ska aldrig få en annan ägare än mig och mamma. Jag säljer hellre mig själv som hora än säljer Crulle.

Har haft så mycket motgångar med den där hästen men ännu mer framgångar, jag är så lycklig att hon är min.

7e November 2009 - föralltid.

Kommentarer

Postat av: mamna

Publicerad 2011-08-02 13:57:42

Den dagen kommer säkert..! Hon är go och härlig denna fina häst. !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela