blashbob

Poison

Publicerad 2011-08-19 15:48:20 i Life style,

Sorry för sämst uppdatering, igen! Men jag har ganska fullt upp, i och med att Crulle fick världens sår vid naveln så har jag fått åka till stallet två gånger om dagen för att göra rent och så, sen har jag faktiskt börjat skolan! Och sen vill jag ju ägna tid åt min pojkvän så det har inte funnits tid till att blogga.

Hur som hellst så ringde skolan och sa att jag hade fått en plats iallafall för det var en kille som bytt linje, tack killen! ;) Haha nerå, så jag åkte till skolan i torsdags morse och skrev in mig och började på lektionerna. Vi har en helt okej klass. Mycket trevligt folkss, :)

Crulles sår ser också mycket bättre ut. Igår kväll när jag och mamma var uppe så hade svullnaden gått ner med över hälften. Så det är på rätt väg iaf. Varar inte lika mycket heller som tur är. Lägger upp bilder på såret i ett annat inlägg så jag varnar er redan nu att det kommer kind of groose bilder snart ;p


Söta Pi låg ner i boxen en dag :) Så söt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela