blashbob

Never ending

Publicerad 2011-08-02 13:40:29 i Life style,

Jag vill så himla mycket, men kan så lite, BARA pga att jag inte har ett jobb.
Jag vill kunna betala Crulle själv och veta med säkerhet att jag kommer ha kvar henne föralltid, jag vill ta hem ett skäcksto på 2år som jag såg på annons förut och rida in och verkligen SATSA.

Missuppfatta mig inte nu, men Crulle och jag kommer aldrig komma till de högre nivåerna. Klart vi kommer träna och tävla massor innan slutet kommer, men Crulle har inte den kapaciteten i hoppningen som jag är ute efter. Vi kommer inte kunna tävla högre än 1m för då blir Crulle osäker på sig själv. Jag älskar Crulle, och kommer aldrig att sälja henne, men jag vet att hon inte skulle hålla för de högre klasserna i hoppningen, och dressyr vill jag inte satsa på.

Jag skulle vilja ha en unghäst att utbilda själv, komma upp till höga klasser i framtiden och känna att man kan komma någon vart. Min dröm skulle vara att verkligen få göra något sånt. Önskar bara jag hade ett jobb för då skulle jag kunna börja nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela