blashbob

Jumping off the cliff

Publicerad 2011-08-29 12:08:27 i Life style,

Jag skulle behöva hoppträna snart. Det har ju tagit stopp i hoppningen nu igen och hon är "rädd" för bommar igen. Gick över lite bommar i förrgår med henne och första gången vi skulle över i skritt så tvärnitade hon, men efter lite övertalning så gick hon över. Tog det i skritt några gånger sen i trav några gånger, sen avslutade jag.

Känns så trist att behöva göra om den här processen ännu en gång till, det är fjärde gången nu vi startar om på ruta ett. Folk frågar mig varför jag inte ger upp, nu efter så många gåner, kan säga såhär att jag kommer aldrig ge upp på Crulle. Hon älskar att hoppa, hon är bara så himla osäker. Men när vi kommit såpass långt att vi kan hoppa hinder så skjuter hon av lycka, öronen framåt, rusar iväg och ibland klämmer hon till ett luftsprång. Man märker så väl på henne att hon tycker det är kul. Självklart tycker jag det är jobbigt att allt jobb jag och Crulle lagt ner på hoppningen skiter sig på två sekunder, absolut, men bara för att jag tycker något är jobbigt och trist så betyder inte det att jag kommer ge upp.

Dock som jag sagt tidigare, att jag tror inte Crulle kommer komma upp högre än 1m, kanske 1,10m i hoppningen på lokal nivå,men det gör inget, så länge vi tycker det är kul så spelar det ingen roll. Satsa till SM kan jag göra någon annan gång ;) hehe.


SÅ otroligt söt!

Kommentarer

Postat av: jossan

Publicerad 2011-08-30 22:13:07

HAHA va bamsing hon ser ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela