blashbob

Im sorry

Publicerad 2011-08-13 21:34:38 i Life style,

Förlåååt för sämst uppdatering, jag har suttit och skrivit massor av inlägg men sen raderat allt för att jag tycker att texten suger/är rörig osv osv.

Idag har jag hursom hellst inte gjort ett piss typ förutom stalley. Fått reda på att jag inte fick "plats" på gymnasiet, deppat en sväng, sagt hejdå till kissen som mamma hämtade förut, åkt till stallet och gosat med min sessa, longerat henne, fodrat henne och Pi, sen åkt hem. Och nu sitter jag här.

Funderar faktiskt på att gå och lägga mig, finns inga filmer på TV och jag mår illa som ett as. Är inte så jätte trött men kanske spelar angry birds tills jag somnar, haha. Micke kommer hem sent idag för han är ute med sitt innebandy lag och dricker lite som en start på säsongen eller nått.

Är rätt sugen på att radera detta inlägg också, men då kommer uppdateringen suga ännu mer än vad den redan gör, såatteee. Justja, skulle ta med kameran till stallet förut, men det glömde jag ju såklart.


Hej hamsterkinder..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-14 16:40:40

tjock du är

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela