blashbob

FITTA!!!

Publicerad 2011-08-19 18:13:48 i Life style,

Okej,
1. Jag skiter fullständigt om du också har haft en dålig dag.
2. Läs inte om du inte klarar av agressationer och dylikt.
3. Jag skiter fullständigt i att jag säkert stavade fel på agressationer.

Detta är min otursdag. Eller något i den stilen. För det första, jag har MENS och mår jävligt dåligt, jag fryser, svettas, har ont i magen, huvudet och i foten (förklaring till det sista kommer sen). Jag är förbannat jävla trött och vill bara sova. När jag märker att klockan börjar dra sig till 6 så får jag lite smått panik eftersom att filmerna ska vara inlämnade innan 6. Jag börjar byta om till stallkläder, och ser också utanför att det totalt spöregnar. JAVISST. När jag letat upp allt jag ska ha med mig så börjar jag leta upp moppe nyckeln som jag VET ska hänga i skåpet, men SJÄLVKLART så hänger den inte där, börjar bli lite frustrerad och irriterad, vänder upp och ner på lägenheten, kollar i alla jackor och byxor och skor och allt vad det nu är. Men nej INGEN JÄVLA NYCKEL! Blir ännu mer irriterad och irritationen börjar utvecklas till att jag blir förbannad, stampar och slår på allt möjligt och skiter fullständigt i att jag får ont. Blir tvungen att cykla och lämna in de där JÄVLA filmerna, spöregnar fortfarande, om inte ännu mer. Blir ännu mer förbannad över att jag blir blöt. In på nöjes och ska lämna in filmerna, blickar bränner in i ryggen. HALLÅ HAR NI ALDRIG SETT EN BLÖT MÄNNISKA FÖRUT!!!??!? tydligen inte.

Cyklar tillbaka till lägenheten och på vägen hem möter jag en ful jävla turk unge som stirrar på mig. Blir ännu mer irriterad och bestämmer mig för att när jag kommer hem så ska jag skriva ner min aggro på bloggen så att jag kanske lugnar ner mig. VAD HÄNDER INTE NÄR JAG SKA TA UPP DATORN!?!? jo men precis, sladd jäveln går ur. precis min tur. För mitt dator batteri är trasigt så jag måste ha en dum sladd i datorn hela tiden och minsta lilla så dras den ur. Och SJÄLVKLART så ska den dras ur just precis då jag behöver det MINST.

Och TRO FAN att internet ska sega lite mer än vanligt precis just IDAG. Ja men visst GÖR det.

Tror grannarna undrar vad som händer här egentligen när jag stampar och gormar för mig själv. Men VEM BRYR SIG.

Nu kommer mamma och hämtar mig så åker vi till stallet och fixar, tack jätte snälla Jossan som tog in henne och gav henne lite hö så hon blev varm.

Tur att Micke inte är hemma just nu, ingen förkänar att vara i närheten av mig när jag har utbrott.

och juste, jag är ett linne fattigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela