blashbob

somebody put something in my drink

Publicerad 2011-04-21 20:27:21 i Hästar,

Förlåt för alla jobbiga rubriker men håller på och testar vilket som är best, har testat datum med det såg bara fult ut, och sen skulle jag ha "vanliga" rubriker så vet jag aldrig vad jag ska ha för rubrik. Så nu tänkte jag köra på lyrics från bra låtar! Börjar med en låt jag haft på hjärnan hela dagen. "somebody put something in my drink"

Idag red jag Crulle barbacka med tvådelat bett och remont nosgrimma, hon va SKITFIN! Brukar annars rida på tredelat och variera mellan aachen och remont, men har känt att hon har börjat tjafsa i munnen och bli hårdare än vanligt i munnen så ska börja variera lite mellan tvådelat och tredelat.
Ska också köpa ett hackamore igen (lämnade ju tillbaka mitt gamla, dumt nog) för har lånat en kompis hackamore ibland och hon har känts helt okej på det, så kan vara skönt att variera med bettlöst också för att låta munnen vila.

Nu ska jag ut o grilla :) pöss

ghj
Sommar snart! wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela