blashbob

Shoreline

Publicerad 2011-04-29 08:28:52 i Life style,

Igår red jag ut med Ingrid och Jacqueline som red på Joyan och Dida :) Vi tog en tur i skogen barbacka, och Crulle dum som hon är ska inte gå brevid stenarna utan PÅ stenarna... dum häst. hahaha.
Sen skyndade jag hem till min man och vi åkte ut och åt pizza, sen slutade det med att vi nästan hamnade i filipstad! Haha men den historien kan vi ta nån annan gång ;)

Nu sitter jag här precis hemkommen från stallet och just haft morgon fodring och sjunger till Broder Daniel, sveriges bästa band typ, och ska snart klippa i lite byxor och sy på knappar och färga håret och ja massa mer, måste smörja mina ridstövlar också. haha mycket som står på schemat! Om jag känner mig själv rätt så kommer jag säkert bara göra en eller ingen av grejerna jag just skrev. Haha.

Senare under dagen kommer det komma upp lite fototips och sånt! Skulle ju tagit kort på Crulle igår, men självklart så glömde jag kameran hemma.. Men på lördag ska jag försöka komma ihåg kameran! Då kommer det komma upp en outfit bild på mig och Crulle också! :)


jkn

nallebjörn .. <3

Kommentarer

Postat av: AlicePh

Publicerad 2011-05-06 14:41:25

Söööööt :o

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-05-06 15:20:30

vad ska du hitta på i helgen?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

Postat av: Bodypalace

Publicerad 2011-05-06 15:31:52

söt voove :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela