blashbob

Party like a rockstar

Publicerad 2011-04-08 16:51:30 i Life style,

Idag blire fest! Hemma hos jossan faktiskt :)
Länge sen jag va taggad för fest, men nu känner jag mig ganska pepp! Det kommer nog bli skitkul :)
Nu måste jag dra och sminka mig innan Micke kommer och hämtar mig :) <3

kl


Gammal bild på mig och skjärtis! kan man va sötare!? EH NÄ

kln
får bli en till cam bild, bara för att jag kan! Nej men tog den innan bröloppet, mitt hår va äckligt snyggt den dagen, hoppas på bra hårdag idag också ;D
ursäkta fett valken. öh

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-10 19:10:12

fyfan va ful hund, du me

Postat av: sandra piik

Publicerad 2011-04-18 08:38:44

dra åt helvete, ditt fega jävla as

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela