blashbob

Love in an elevator

Publicerad 2011-04-26 11:22:34 i Life style,

Igår va Micke gos med mig i stallet och hjälpte mig bygga två hinder och hålla Crulle när jag spolade henne osv, duktig va han ;)

Vi hoppade som högst ca 60 cm. Måste träna mig upp till minst 80 cm då jag ska tävla det snart :) Men det är en liten suprice tills vidare, ingen vet något utom min familj och Micke och så kommer det förbli ett tag framöver. Ni får helt enkelt vänta med spänning! Kan iaf säga att det kommer bli riktigt kul och det kommer bli en upplevelse jag aldrig kommer glömma.
Dock när jag hade ridit ett tag så kändes hon inte helt ok, hon sparkade och sköt upp ryggen. Men tror det berodde på flugorna runt henne, men man vet aldrig så jag avslutade. Hon fick en skön dusch sen också som jag tror uppskattades då hon stog ovanligt stilla än vad hon brukar göra ;) haha tösan.

Nu ska jag snart till stan och köpa en ny mobil! Sen ska jag på möte, och efter det blir det troligtvis stallet eller något. Imorn kommer Lovisa till stallet och håller dressyrträning :)

l

Bjuder på en jätte gammal bild jag tagit. tror det var 2008.
gammal namn logga så adressen funkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela