blashbob

I love it loud

Publicerad 2011-04-28 11:10:46 i Life style,

Idag blir det sola, sola och åter sola! Och blogga såklart :)) Haha, min man släppte av mig på konsum förut när han skulle åka till jobbet och då köpte jag cola och frukt! Så nu ska jag ligga i solen heeeela daan. Nerå, ska till stallet sen också vid 3-4 och kanske rida ut en sväng, eller så får hon vila. Hon har faktiskt varit riktigt duktig nu och har ridit hela veckan faktiskt. Men inte så håra pass, utan mer känna igenom pass och ett hopp-pass.
Har ju ridit på tvådelat nu denna veckan och det har funkat kanon! Ska nog byta tillbaka till tredelat sen igen för att hon inte ska bli van vid det tvådelade. Sen på lördag ska jag och  Micke till Örebro och då har han lovat att följa med mig till hööks så då ska jag passa på och köpa ett hackamore också. (sen säkert massa mer häst saker, hihi)

Kan ju säga det att jag är beroende av att köpa häst grejer! Köper ALLTID häst saker, såfort jag får pengar går jag in på internet och kollar runt på olika häst sidor och kollar ut vad jag vill ha :D Oftast blir det lite mer än vad jag tänkt mig, men det gör ju inget ;) Haha. Köper nästan aldrig kläder till mig själv, utan allt går till Crulle! oops ;)

k,

Två nyköpta dressyr schabrak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela