blashbob

funderingar

Publicerad 2011-04-06 18:21:18 i Life style,

Jag vet inte vad jag ska göra med skolan alltså. ett uppdrag i veckan sa min mentor att jag kunde göra, men nu har jag fått en jävla varning på att jag gjort för lite uppdrag på en månad och riskerar att förlora studiebidraget om jag inte gör 5 uppdrag + en muntlig examination, men ÖH ja först så kom inte ens mina böcker och det visste min mentor om, och sen så var det t.o.m hon som föreslog att jag skulle göra ett uppdrag i veckan.
Jag blir så jävla trött!! Jag som knappt klarar av att göra ett uppdrag i veckan ska nu göra 5 st plus en ME inom två veckor? Ja lycka till då. suck

Får bara mer och mer ångest av skolan just nu, vet inte vad jag ska göra, kommer aldrig klara av att fixa detta.



Grattis Karolina du klarade en månad på distans, con-fucking-gratulations.
what to do

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela