blashbob

Danger zone

Publicerad 2011-04-28 11:14:51 i Life style,

Åh jag vill fixa en ny header!!! Men min hårddisk är ju trasig så jag har ju typ inga bilder :(
Ska försöka få med mig kameran ut idag och fota lite, men det är ju massa bilder jag skulle vilja ha på headern som är i hårddisken.. Så jävla surt asså :/

När jag fixar ny header kommer det bli ny kodning och layout på hela bloggen så alla vet, men som sagt, det kanske tar ett tag om jag inte hittar rätt bilder. Men håll utkik!

fegf

Jätte gammal header! Haha skitful ju ;)

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-04-28 15:00:04

Kan du inte lägga in en bild på Crulle i sättet från Exklusiv? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela