blashbob

We are

Publicerad 2011-04-18 14:18:01 i Hästar,

Förlåt för dålig update men har varit i säffle på dop och så har jag inte orkat uppdatera. Hursom hellst så hoppade jag med Crullsan igår och det gick kalas bra! Feg som jag är så brukar jag alltid travhoppa, men jag VET att hon hoppar mycket bättre och stadigare i galoppen men bara för att jag vet att det går snabbare så vet jag att det gör ondare att ramla av så blir jag feg. Men nu gav jag mig fan på att jag skulle galoppera och, hoppade fram i trav bara men sen när vi var lite uppvärmda så var det bara galopp som gällde och det gick riktigt bra!
Är lite småstolt över mig själv ;) Sen fick hon en liten avsvalknings dusch för hon var svettig som tusan efteråt så fick en snabb spolning och sen gick vi ut och gick!

Nu längtar jag som inåt helvete till hoppträningarna :D Ska bli så himla kul!

o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela