blashbob

Paranoid

Publicerad 2011-04-15 13:30:58 i Life style,

Nu ska jag CYKLA till stan! (det är en bit) fan va hurtig! Haha men insåg precis att jag glömt mina solisar i mammas bil, fffffuuuucccckkkk. Funderar på helt ärligt att bryta mig in i bilen (den står parkerad på busstationen) för att hämta dom, har blivit lite halvt beroende av solglasögon, förra sommaren så hatade jag solglasögon, men det vara bara för jag aldrig hittade några snygga.
Men nu när jag hittat ett par jag dyrkar så har jag blivit helt crazy i dom.

böh.. aja får klara mig utan dom då.. heartbreak

Hahahahahahhahaha juste kom på en rolig grej, för nån dag sen när jag övningskörde så spelas "danger zone" på radion hahahaha, trodde jag skulle döööö, (micke fattar)

bajs
en oredigerad bild på fläskä'
(moget att ha skor inne..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela