blashbob

Start me up

Publicerad 2011-04-14 13:47:28 i Hästar,

Snart ska jag ta bussen till stallet och ska vara där tills ikväll runt 7 då mamma kommer och hämtar mig, så det kommer bli en lång dag i stallet! Men hade tänk smörja båda sadlarna och dom träns jag använder, och så ska jag ta ett ordentligt ridpass på Crulle så hon verkligen blir lösgjord och mjuk, har inte ridit på ett tag nu tyvärr så har faktiskt lite dåligt samvete.. Men men, har morgonfodring imorn också så ska dit vid halv 7 ca sen så när fodringen och utsläppet är klart och mamma åker hem så tänkte jag stanna kvar och rida och sen ta bussen till stan och fixar ett ärende på banken sen åker jag hem och packar! Ska nämnligen till Säffle i helgen då min lillasyster Leia döps på lördag.

Min hårddisk har gått sönder också, där alla mina bilder och allt annat låg (filmer, musik osv), så bloggen kanske blir lite enformig med bilder nu ett tag.

k

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela