blashbob

woh

Publicerad 2010-12-21 01:07:02 i Life style,

Åh jävla skit. Jag vill inte ha kort hår, jag vill inte ha ett fult sidecut. jag vill ha långt fint hår.. RÖV!
Hatar mitt sidecut, det va snyggt i början, men man kan bara göra EN frisyr, så jävla tråkigt. GE MIG LÅNGT HÅÅÅÅÅR...

Känner mig lite deppig idag också. Vet inte varför.. Blandade känslor kanske. Brukar bli depp när det är mycket som händer och när jag har sovit dåligt. Har ångest för att jag inte skött skolan, trött för att jag inte sovit något vidare, saknad.. känner mig så ensam.. Oro och funderingar. usch och fy för denna dagen.  Vill bara gå och sova! Men kan inte.. slutar bara med att jag ligger i sängen och inte kan sova.

bfv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela