blashbob

Voffi

Publicerad 2010-12-17 21:03:50 i Life style,

Nu ska jag gå ut med voffi, lilla lurvbollen som dyker ner i varje piss "pöl" (snödriva?) hahaha, ofräch - ja, men han är söt ändå ;)
Jag kom nyss på att jag har väldigt många smeknamn på våra djur hahaha

Crulle:
Pluppi
snuttan
hjärtat
Clull
Clullö
Crullet
Snorpan
fjanten
mongo
fisen
(fråga inte.. hahahah)
snorpi


Freke:

Frekeboy
pluppi
(är ett väldigt populärt namn bland djuren ;D)
voffi
voffen
frekoo
fräkis
frekis
blollen
äcklet (hahahaha)
hunden
fluffi

lurvis
lurven
lurvbollen

kräket

Katterna:
Katzi
kissen
missen
kissÄn
tissen
tjockis
(i tipsens fall)
kitsie
Pluppisen
(hahaha...)
kattjävel
rövapa
(hahah dont blame me..)
_____________________________________

ggg
Schnella Cruella


Fairdogs Freke

vvv
Tipsen

bbb
Stinsen (är det bara jag eller ser han hög ut på den här bilden? hahah)

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-12-17 21:45:18

Heej!

Jättefin blogg du har! :D

Så jäkla tråkigt att typ inga kommenterar bloggar längre bara...



ps. Du tar visst superbra bilder! ;) ds.



Kram

Postat av: karolina

Publicerad 2010-12-19 20:54:23

Ja :/

Tack :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela