blashbob

Värdelöst

Publicerad 2010-12-13 14:34:39 i Life style,

Det känns så värdelöst att ens gå och lägga sig. Somnade inte förens vid halv 6 imorse, och såklart försover jag mig som vanligt.. Trots att jag skulle upp om en timme, Noll motivation och noll sömn. 1-0 till sängen.

Kollade lite jobb igår kväll också. Hittade ett som fritidslärare typ, hahha skulle det passa mig? Tror inte dom vill ha en som inte ens fyllt 18 och som är svarthårig med massa piercingar. Dock så har jag ju praoat på förskola, men då var jag brunhårig och hade bara en piercing xD hahaha
well well. Sen stallet, funderar på att åka upp före mamma och kanske hoppa lite? hmm

fgf

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela