blashbob

Stallet

Publicerad 2010-12-22 15:46:28 i Hästar,

Om 20 min ska jag ta med mig Freke till bussen sen åker vi till stallet med Elin också för att gå på stallmöte :) Förhoppningsvis så kommer Elin flytta in hos oss :D
Efter stallmötet ska jag rida och sen har jag kvällen i stallet. Red lite barbacka igår och hon va jätte fin i vänster varv men i höger är hon fortf lite stel, men hon va fin i skritten, i traven var hon fin lite då och då, och som sagt stel.

Nej nu måste jag skynda mig för ska byta om, sminka mig och äta på en kvart heheheheh

dsf
En av stallkatterna ligger på Crulles rygg :3

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2010-12-29 00:10:32

Haha vad söt!

har ni fler katter i stallet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela