blashbob

Nytt

Publicerad 2010-12-12 23:33:17 i Life style,

Nu har jag ominstallerat datorn och skaffat mig windows 7! Väldigt behövligt.. Förut så kunde jag inte ens ha uppe msn och photoshop samtidigt hahaha fail! prostandan är mycket bättre nu, förut laggade den ihop varannan minut för att den arbetade så mycket, trots att jag bara hade uppe t ex firefox. Men men, nu är den på topp iaf!

Skänker ännu en tanke åt alla drabbade som förlorade sin bästa vän i elden i lördags morse. Rest in peace

If tears could build a stairway, and memories a lane
I'd walk right up to heaven and bring you home again.


dfdf

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela