blashbob

Köpt

Publicerad 2010-12-25 22:38:14 i Hästar,

Har köpt detta nu! Har länge spanat in tränset och tävlings set:et. Och nu när jag såg att det var rea på tränset och fraktfritt på båda ställena så var jag tvungen att beställa! Sen boots är väldigt nödvändigt för just nu lånar jag Jossans gamla som är väldigt sönder haha ;)

gg

Ni får ursäkta den dåliga kvalitén på set:et men fick göra om bilden jätte mycket i photoshop. Den ska iaf vara Cerise med svart och vit kantband/passpoal. Och så kommer det vara en brodyr text där det står "Karolina Hjälmgren" Tror det kommer bli dösnyggt! Dock så hatar mamma färgen men det är väl tur att det är jag som ska tävla henne då ;) haha

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på One tree hill och sen sova. Är helt slut, usch!
Tycker faktiskt att ni kan kommentera lite mer! Så tråkigt att skriva blogg när man aldrig får kommentarer ;)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-12-25 22:49:38

Haha vad gulligt med rosa!

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-12-25 23:01:46

Jag har köpt saker till Rasmus också nu när det är lite rea och sånt:D Ett schabrak och lite ridstrumpor bara iofs men ändå haha. Fick nytt träns i julklapp och presenkort på hööks så det kanske blir lite mer också, så kul med nytt:D

Postat av: ingela pw

Publicerad 2010-12-25 23:13:53

ÄLSKAR tränset!!! Vart köpte du det från?? Och fanns settet i rött och turkost oxå elr?? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela