blashbob

Hmm

Publicerad 2010-12-12 23:13:00 i Life style,

Har fått hem mina glasögon nu, och båda ser typ likadana ut haha. Men hann inte prova ut några för skulle på ett stallmöte så blev lite stressigt, men eftersom det ena paret var gratis å gör det inget om dom är likadana för kommer ändå mest använda dom på bilden här nedan ^^ Vet inte riktigt om jag tycker att jag passar i glasögon än. Har inte riktigt vant mig vid att se mig själv i glyser haha. Men kommer endast ha et för att låta ögonen vila ibland, annars kommer jag alltid ha linser :)

rgr
Passar jag i glasögon?
(ursäkta min oplattade lugg..hahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela