blashbob

Hemma

Publicerad 2010-12-28 19:22:53 i Hästar,

Kom precis hem från stallet och träningen gick bra :) Hon blir dock så lätt springig så man får sitta och göra halvhalter heeela tiden. I vänster har hon mycket lättare att ha ett lugnt tempo, men i höger varv blir hon jätte springig. Och hon har varit så stel i höger också men tyckte hon lossnade lite nu men får skylla mig själv att hon blivit stel med tanke på att jag slarvat lite med ridningen. Men nu ska jag försöka rida och lösgöra henne 1-2 gånger i veckan så kommer hon va hur fin som hellst och då kommer galoppen på köpet :)

ef

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela