blashbob

hehehehe

Publicerad 2010-12-28 23:40:44 i Life style,

Jag älskar smink. Ibland kan jag ställa mig mitt i natten och sminka mig hahaha. Jag har alla färger på ögonskugga typ. Fick en palett med ungefär 88 "paletter" med olika färger i Julklapp förra året, men ändå får jag inte nog av dem! hahah så nu har jag beställt ännu en palett med ögonskugga! Har också beställt nya sminkborstar och en ögon primer :) Längtar så tills det kommer!

fef
Ögonskugge paletten, va jääätte nära på att beställa en ännu större palett. Men kändes onödigt eftersom jag redan har ungefär en sån palett hehe.


fdefefe

Borstarna.

efef
och ögon primern :)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-12-29 00:15:09

Vilken snygg blogg!

Har du gjort den själv?

Isåfall hur lärde du dig det?

Postat av: lulu

Publicerad 2011-01-02 01:39:20

hey, kan du inte skriva lite om vad du använder för smink och hudprodukter? Vad har du för foundation/puder t ex? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela