blashbob

Dressyriiis

Publicerad 2010-12-28 14:42:48 i Hästar,

Om en halvtimme ca så ska jag till stallet och fixa iording Crulle inför dressyr träning :D Wiiii!
Skulle vilja hoppträna också men då måste vi försöka ta oss till Nysäter med Crulle och det skulle aldrig gå för vid Valåsen där jag står uppstallad så är det en jätte lång backe man måste upp för när man ska hem igen och vi skulle knappast få upp bilen + transport + Crulle upp för den nu när det är snö och halt! Så kommer inte kunna hoppträna förens det börjar smälta och bli lite varmare tyvärr :/
Kan ju inte hoppa hemma heller för vårat ridhus har ju stolpar i sig :S Men aja de löser sig!

ds


Kass bild, men jag gillar denna bilden för hennes galopp ser så stadig och fin ut, tyvärr har vi tappat mycket av galoppen nu när jag bara kan rida inne, och blir inte så mycket galopp där pga stolparna och att man fegar ur lite haha. Men nu när vi troligtvis kommer börja träna regelbundet så ska vi försöka ta tag i galoppen! :)

Kommentarer

Postat av: annie

Publicerad 2010-12-28 15:19:11

om du åker upp mot flurres gamla sommar hage så fortsätter du den vägen o sen tar vänster så kommer du ut på örebro vägen o slipper den backen, du kan även åka in där sen när ni ska hem =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela