blashbob

Dag 02 - Min första kärlek

Publicerad 2010-12-23 16:05:56 i Life style,

Haha jadu.. Min första kärlek var nog i en klass kompis i 3an. haha. Men han visste inget och den enda som visste var min bästa kompis. Jag hade en kartong liknande grej jag hade pyntat så fint med hans namn och massa glitter och grejer (geek hahah) Som jag sen hade gömt bland mina böcker i mitt rum. Men min "bästa kompis" hittade den och visade alla.
Jag blev förtvivlad av det och tog tag i kartongen och sprang ut och slängde in den i buskarna. Efter den dagen så hatade jag honom. Hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela