blashbob

-

Publicerad 2010-12-17 20:21:00 i Life style,

Har inte orkat blogga idag. Har verkligen mått piss. Kan inte äta, kan inte sova, kan ingenting. Halsen gör förbannat ont, kroppen gör ondare än vanligt och jag orkar verkligen inte någonting. Känns som jag ska svimma vilken sekund som hellst fast det enda jag gör är att sova. Har inte ridit på hur länge som hellst. Jag känner mig så jävla dålig mot min häst, hon förkänar inte att stå och skrota i en hage..

Men jag lovar att bättra mig, snart är vi igång igen och då ska vi hoppa, tolka och ha kul!

bb

Älskade häst


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela