blashbob

värdelös

Publicerad 2012-05-23 11:15:21 i Life style,

Jag känner mig så jävla misslyckad.
Jag har inte en aning om vad jag ska göra av mitt liv, jag har ingen gymnasieutbildning så jag kan inte söka jobb, jag är sämst på att plugga för att jag är så jävla dålig och förstår ingenting, jag vill fixa mina betyg men jag vet inte ens om jag kan det.
Jag önskar bara att jag hade allt med betygen klart och ett bra jobb med bra lön som jag trivs med.

Jag som har LEVT för hästar i hela mitt liv, vet nu inte ens vad jag vill längre. Jag älskar hästar, jag älskar att rida och pyssla i stallet, men jag ORKAR inte få fler bakslag, det FINNS inga foderhästar, jag har inte råd att köpa en häst. Jag vet bara inte vad jag ska göra...

Först och främst vill jag bara komma ifrån mitt skit jobb som jag sitter på nu. Det är psykiskt påfrestande att sitta där. Jag hatar mitt jobb. Men jag måste jobba där för att kunna leva.
Jag önskar bara att jag kunde få ett annat jobb eller iaf börja plugga och KUNNA få bra betyg, fast jag suger.

Nej jag ska väl sluta klaga och dra iväg till jobbet.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-05-23 12:23:33

jag kanske är den sista du vill ska skriva.

men du ska inte ge upp! jag har inte heller skit bra betyg, men jag har läst på distans genom komvux och de fungerar skit bra, läst kurser på komvux också och lärarna där är jättebra! dom vill verkligen hjälpa en, tycker det var mycket bättre än på gymnasiet :) livet är ingen dans på rosor, men man får inte ge upp, lovar att du kommer hitta en häst, fortsätt leta!

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-05-24 12:21:09

Jag har varit i precis din sits! Inga betyg och på ett jobb jag hatade.



Mina gymnasiebetyg har jag löst genom att plugga på komvux, mest distans och då är man där ett par gånger per termin, ibland mer och ibland mindre. Man kan till exempel plugga en kurs per termin på distans samtidigt som man jobbar så får man se om man orkar plugga:)



Jag fyller 22 år i år och är först nu klar med mina gymnasiebetyg och det är ju inte så himla kul men det kommer vara värt det för nu kan jag få fler jobb och även gå universitet eller olika yrkesutbildningar och på så sätt kunna få ännu fler jobb! Men visst är det skittråkigt att plugga, jag har haft jättesvårt med det. Jag har gett upp att försöka få bra betyg förutom i kurser jag har lätt för, har bara satsat på att få godkänt i allt.



Angående hästarna så är det alltid svårt att hitta bra foderhästar men det finns några guldkorn ändå! Förstår att det är påfrestande när det aldrig blir nåt och sådär, men ta en liten paus och kom igen så ska du se att det dyker upp någon så småningom!



Nu blev det här typ en hel bok, men känner igen mig i det du skriver och tänkte bara säga att det finns utvägar och valmöjligheter. Du löser det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

I denna bloggen har bara fåtal lösen till då jag skriver såpass personliga inlägg i den. Min allmänna blogg www.chipolina.blogg.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela